ENTREGA ENTRE 2 i 7 DIES D'ARTICLES EN STOCK

DESCOMPTE DEL 2% PER RECOLLIR LA COMANDA A LA NOSTRA BOTIGA DE CAMBRILS

PORTS GRATUÏTS A MENYS DE 10KM DE DISTÀNCIA

PORTS GRATUÏTS A LA RESTA DE LA PENÍNSULA A PARTIR DE 100€ DE COMPRA

RESTA D'ENVIAMENTS PER NOMÉS 10€

977 362 003

Preguntes freqüents

Preguntes freqüents:

Com faig una comanda? Per realitzar una comanda utilitzi algun dels següents sistemes: - A través del nostre web: www.everest.cat - Per telèfon trucant al 977 362003 - Per email enviant un missatge a info@everest.cat fent constar en el, les seves dades de contacte i el producte. Nosaltres ens posarem en contacte amb vostè per formalitzar la comanda.

He de registrar-me per comprar? No, no cal, però sí has ​​de facilitar-nos el teu nom i cognoms, telèfon, email i sobretot la direcció d'enviament.

Com funcionen el xec regal? Els cupons de descompte poden obtenir de diverses formes, algunes d'elles seran de forma puntual i sense previ avís, com per exemple en banners al nostre web o en alguna altra en la qual realitzem alguna promoció, en xarxes socials i de forma constant donant-se d' alta a la nostra newsletter. Per bescanviar el xec regal l'únic que ha de fer és introduir-lo en el moment en què vaig realitzar la seva compra, moment en el qual se li aplicarà el descompte.

Quant costen els ports? Els enviaments són realitzats a través d'una companyia de transport. Per lliuraments a menys de 10 km del nostre comerç de Cambrils, els ports són gratuïts. Per lliuraments a recollir a la nostra botiga de Cambrils, es bonifica la comanda amb un 2% de descompte. Per lliuraments a la resta de la Península, els costos d'enviament són els següents: Per a comandes superiors a 100.- € Lliurament gratuït Per demanat inferiors a 100.- € el càrrec de ports serà de 10.- € En cas d'enviament a les Illes Balears, Illes Canàries, Ceuta, Melilla o la resta d'Europa, els costos d'enviament s'aconsella consultar prèviament a l'electrònic info@everest.cat, però es valoren aproximadament, a 25.- €

Quant trigarà a arribar-me la comanda? El termini de lliurament aproximat depenent del producte és de 2 a 8 dies hàbils des de la confirmació de la comanda. En alguns productes específics, el termini de lliurament pot ser més alt, ja que els fabricants poden trigar més en enviar-nos el producte o depenem d'altres factors. En aquest cas, aquest nou termini de lliurament apareixerà a la pàgina del producte. Finalment, el lliurament pot retardar durant períodes de rebaixes, campanyes de Nadal o en cas de gestions duaneres o altres circumstàncies derivades de la distància geogràfica, condicions climatològiques, guerres, vagues, qualsevol forma d'intervenció governamental, incompliments dels nostres proveïdors ... en aquest cas, no ens fem responsables de el temps de lliurament addicional.

Com puc contactar amb el servei d'Atenció a l'Client? Posem a la teva disposició el següent correu electrònic: info@everest.cat o el nostre número de telèfon 977362003 per a què les consultes que vulguis. Resoldrem qualsevol dubte que tinguis.

Què passa si no estic a casa quan arriba la comanda? Si en el moment del lliurament no et trobes en el domicili facilitat, l'agència de transport deixa un avís perquè puguis acordar un segon lliurament.

Que he de fer si la meva comanda no arriba en la data indicada? Si la teva comanda patís un retard posa't en contacte amb nosaltres per email info@everest.cat o per telèfon a l'977362003 citant el seu número de referència de comanda.

Puc retornar una comanda? Si vols tornar una comanda, o part d'un, no hi ha cap problema. Pots veure els teus drets de desistiment a la secció de canvis i devolucions.

De quant temps disposo per tornar una comanda? Disposes de 14 dies naturals després de la data de recepció per notificar-nos de la teva decisió de desistir de l'contracte. Un cop notificat, hauràs d'enviar el / els productes en un termini no major a 14 dies naturals.

Els preus de la botiga online i la botiga física són els mateix? No en tots els casos. Tant a la botiga online, com en la física ens reservem el dret de realitzar promocions i ofertes que únicament siguin aplicables en algun dels dos canals.

Rebré el mateix producte que veig a la foto? Si, en tots els casos les imatges sempre es corresponen amb el producte que es descriu en pantalla.

Com puc saber si he realitzat bé la meva compra? Un cop hagis fet la comanda rebràs un email de confirmació. Si per algun motiu no ho rebés t'has de posar en contacte amb el nostre departament d'atenció a client info@everest.cat

Què faig si m'arriba un producte defectuós o diferent a què vaig demanar? Has d'enviar un correu electrònic a info@everest.cat indicant les teves dades i número de comanda, en el termini de 5 dies a partir de la recepció de la comanda. T'abonem l'import total de la comanda, incloses les despeses d'enviament i retorn, sempre que facis les gestions en el període marcat.

Com funciona la promoció de ports gratis? Per a qualsevol compra de més de 100 € en total, ¡els costos d'enviaments són gratuïts! Aquesta promoció s'aplicarà automàticament a l'processar la teva cistella de la compra. Aquesta promoció té les següents condicions especials: • Promoció limitada a comandes a la Península Ibèrica.

Aquest espai web utiliza cookies pròpies i de tercers per tal de millorar els nostres serveis i mostrar publicitat relacionada amb les seves preferències mitjançant l'anàlisis de la seva navegació. Si continua, entenem que accepta el seu ús. Pot informar-se sobre la nostra política de cookies aquí

Accepto
Top